Organizační struktura školního poradenského pracoviště
Mgr. Jaroslav Wutka - metodik prevence, speciální pedagog
Mgr. Lada Boháčková - výchovný poradce
Konzultace každou středu od 12:00 do 13:00, nebo kdykoliv po osobní domluvě
Hlavní cíle školního poradenského pracoviště
Poskytování podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Sledování a vyhodnocování účinnosti zvolených podpůrných opatření
Prevenci školní neúspěšnosti
Kariérové poradenství spojující vzdělávací, informační a poradenskou podporu vhodné volbě vzdělávací cesty a pozdějšímu profesnímu uplatnění
Podpora vzdělávání a sociálního začleňování žáků z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami
Podpora vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných
Průběžná a dlouhodobá péče o žáky s výchovnými či vzdělávacími obtížemi a vytváření příznivého sociálního klimatu pro přijímání kulturních a jiných odlišností ve škole
Včasná intervence při aktuálních problémech u jednotlivých žáků a třídních kolektivů
Předcházení všem formám rizikového chování včetně různých forem šikany a diskriminace